Hi, i have a music in my player, and when the health level down, i modify the parameter in the music in fmod, to increment the LPF with this script:
if (playerHealth.currentHealth <= 80) {
FondoMusica.setParameterValue (“Health2”, 5); //variamos el valor del parametro de fmod, a partir de los valores que tenemos en el parametro de fmod.
}
if (playerHealth.currentHealth <= 70) {
FondoMusica.setParameterValue (“Health2”, 6); //variamos el valor del parametro de fmod, a partir de los valores que tenemos en el parametro de fmod.
}
if (playerHealth.currentHealth <= 60) {
FondoMusica.setParameterValue (“Health2”, 6); //variamos el valor del parametro de fmod, a partir de los valores que tenemos en el parametro de fmod.
}
if (playerHealth.currentHealth <= 50) {
FondoMusica.setParameterValue (“Health2”, 7); //variamos el valor del parametro de fmod, a partir de los valores que tenemos en el parametro de fmod.
}
if (playerHealth.currentHealth <= 40) {
FondoMusica.setParameterValue (“Health2”, 8); //variamos el valor del parametro de fmod, a partir de los valores que tenemos en el parametro de fmod.
}
if (playerHealth.currentHealth <= 30) {
FondoMusica.setParameterValue (“Health2”, 9); //variamos el valor del parametro de fmod, a partir de los valores que tenemos en el parametro de fmod.
}
Are there some way to make this gradually with some kind of code line?
thanks